Техника за наблюдение от Spy.bg


Един от най-големите магазини за шпионска техника Spy.bg предлага богат избор от техника за наблюдение. Убедих се сама, когато трябваше да си намеря камера, която да заснима от всички ъгли една стая. Абсолютно обезверена, че ще намеря нещо подходящо след като вече една от най-известните вериги магазини за техника ме бяха метнали, започнах да ровя в Интернет за алтернатива. Не толкова скъпа, за да не се ядосвам, ако се окаже абсолютен боклук.

Но бях приятно изненадана, когато попаднах на Spy.bg. Това е един голям и много богат магазин, който предлага невероятна техника за всеки случай. Поне това бе първото ми впечатление. И тъй като съм нормален потребител, който лесно се впечатлява ми допадна дизайна на магазина. Още повече ми допаднаха и цените, които са по джоба на всеки нормален човек, който не разполага с милиони, а има нужда от защита и видеонаблюдение.

И все пак като един неверен Тома, реших да не изпадам в първоначален възторг, още повече след гафа с веригата магазини за техника. Харесах и си поръчах от Spy.bg една система за видеонаблюдение с 4 безжични камери и един приемник. Така щях да имам възможност да наблюдавам от различни ъгли и да превключвам между камерите по едно и също време. Оказа се, че никак не съм се минала, защото системата работи перфектно и до днес – половин година след като я закупих. Надявам се да продължи да работи още 10 пъти по толкова.

Обслужването също ми направи много добро впечатление, защото получих пълно описание на функциите на всички продукти, които съм поръчала. Така, макар да не съм запозната с техническата част и често да ми се е налагало да викам приятел за един бушон, сега успях сама да си инсталирам цялата система за наблюдение, която поръчах от Spy.bg.

Вече никой не може да избяга от погледа ми, особено половинката, който се опитва да ме прави на глупачка. Домът ми от друга страна е защитен, децата под контрол и мога спокойно да отида на почивка без да се притеснявам, че нищо може да не е останало от покъщнината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар